فروشگاه اینترنتی«آقای آشپزخانه» که سـرویس‌های آن از طریق وب‌سایتmr-kitchenn.com و برنامـه کاربردی به همـین نام ارائه می‌شـود ضمن رعایت قوانـین و مقـررات داخلی وشرایط و ضوابط مشروح در این صفحه را به اطلاع کاربران سایت می‌رساند. ثبت نام شما در سایت به منزلۀ پذیرش شرایط و ضوابط پیش‌رو بوده و با قبول این شرایط به عنوان کاربر «آقای آسپزخانه» شناخته می‌شوید. در صورت موافق نبودن با این شـرایط و ضوابط، لطفاً از ادامۀ روند ثبت‌نام خودداری فرمایید. یادآور می‌شود فروشگاه «آقای آشپزخانه» این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان این شرایط را به‌روزرسانی نماید . شرایط جدید به محض قراردادن در سایت مؤثر خواهد بود.شرایط و قوانین فروشگاه آقای آشپزخانه به صورت ذیل میباشد.

 

قوانین و شرایط استفاده

کاربران عزیز استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی آقای آشپزخانه منوط به مطالعه دقیق این صفحه می‌باشد.

استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی آقای آشپزخانه و خرید از سایت به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه می‌باشد. در صورت تغییر محتویات این صفحه قوانین جدید جایگزین قوانین قبلی خواهند بود و استفاده مستمر از خدمات و ثبت سفارش در هر زمان به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه در همان زمان می‌باشد.

مشتری یا کاربر یا خریدار شخصی است که اقدام به استفاده از خدمات سایت آقای آشپزخانه یا ثبت سفارش یا ثبت نام در سایت آقای آشپزخانه می‌کند.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مجموعه ی فروشگاه اینترنتی آقای آشپزخانه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت وبدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مجموعه ی آقای آشپزخانه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

تمامی سفارشات قبل از ارسال از انباراز مرحله (تست فروشگاه)عبور کرده و از نظر ظاهری و کارکرد دستگاه توسط کادر فروشگاه کاملا تست شده وسپس بسته بندی میشود. و در نهایت به شرکت های حمل و نقل معتبر(تیپاکس_پست پیشتاز) تحویل داده میشود. لذا هرگونه آسیب دیدگی ظاهری و شکستگی کالا طبق بند بالا اقدام خواهد شد.

ثبت،‌ پردازش و ارسال سفارش

فروشگاه اینترنتی آقای آشپزخانه موظف است در زمان متعهد شده سفارشات را انجام داده و تحویل مشتری دهد. در صورت رخداد اتفاقات پیش‌بینی نشده یا ناهماهنگی مراجع تامین کالا یا اشتباهات فردی فروشگاه آقای آشپزخانه این حق را دارد که سفارش را لغو نماید. مبلغ سفارشات لغو شده حداکثر تا 48 ساعت به حساب مشتری بازگردانی می‌شود. فروشگاه اینترنتی آقایآشپزخانه در قیمت‌گذاری، تامین و فروش، طرح‌های تخفیفی و دیگر قسمت‌های کاری حق دارد تغییرات مورد نظر خود را اعمال نماید و تضمین می‌نماید مبلغ پرداختی توسط مشتری را بدون هیچ‌گونه ضرر و زیان نهایتا تا 48 ساعت به حساب اعلام شده توسط مشتری بازگردانی کند.

  • فروشگاه آقای آشپزخانه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا، سفارش را در مکان تعیین شده در سایت، تحویل دهد. (در صورت عدم حضور سفارش‌دهنده محترم در مکان تعیین شده، هزینه‌های مربوط به ارسال مجدد به عهده ایشان خواهد بود و باید به فروشگاه پرداخت شود.)

نمایندگی

مجموعه ی فروشگاه آقای آشپزخانه در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی مجموعه ی اینترنتی آقای آشپزخانه اطلاع دهید.