فروشگاه آقای آشپزخانه تمامی سفارشات خود را از طریق تیپاکس _پست پیشتاز و در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهد.

فروشگاه آقاي آشپزخانه تمامي محصولات خود را به صورت حضوري به فروش ميرساند و براي مراعات حال مشتريان عزيز با درخواست خود به صورت انلاين و از طريق سايت خريد مينمايیند.پس از نهایی شدن خرید ، کالا بسته بندی شده و به شرکتهای حمل نقل تحویل داده می شود لذا شرایط ارسال فروشگاه آقای آشپزخانه در چند حالت کلی تیپاکس_ پست، باربری(با هماهنگی قبلی) می باشد. که در ادامه شرایط هر کدام را بیان می نماییم.

  • ارسال از طریق پست و تیپاکس

نحوه ارسال سفارش به این صورت است که بعد ثبت سفارش توسط مشتری ، بین 3 تا 5 روز کاری بعد از تحویل به پست یا تیپاکس میشود کد مرسوله به سه روش ارسال پیامک و کارتابل مشتری در دسترس خواهد بود.

توجه داشته باشید به دلیل فروش حضوری فروشگاه کارهای ارسال و پردازش در ایام هفته(شنبه تاچهارشنبه)صورت میگیرد وپنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی جز آن نمیباشد.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه  و رخداد در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

نکته مهم ( دلایل تاخیر مربوط  به ترافیک بالای شرکت های حمل و نقل  پست واعمال محدودیت در صدور کد رهگیری از طرف پست مرکزی استان می باشد.

توجه:زمان رسیدن کالا به طور دقیق مشخص نیست و پس از دریافت کد رهگیری از سامانه شرکت های حمل و نقل (تیپاکس_پست) میتوانید مرسولات خور را رهگیری کنید.

مشتریان باید هزینه سفارشات خود را هنگام انجام سفارش پرداخت نمایند و امکان تسویه در محل وجود ندارد. زمان تقریبی تحویل سفارشات پستی در هنگام سفارش به اطلاع مشتریان می‌رسد و تمامی مرسولات با سریع‌ترین روش ارسال پستی یعنی تیپاکس_ پست پیشتازارسال می‌شوند.